Hello there

Mitt första inlägg som Harry Potterbloggare då. Inte som bloggare faktiskt, jag har en personlig blogg sedan två och ett halvt år tillbaka, så jag är rätt rutinerad, men jag tänkte att det här med att blogga speciefikt om något som verkligen intresserar en skulle vara kul. Dessutom tror jag aldrig jag har sett en svensk, renodlad Harry Potterblogg. Det återstår väl att se om det är för att det fanns för lite att blogga om, för att jag inte har haft ögonen tillräckligt öppna eller för att det är få som har fått idén och orkat driva igenom den. Vem vet, det lär jag väl upptäcka.

Vem är jag då? Nu ska ju det här vara en Harry Potterblogg så vi säger väl som så att jag heter Rebecca och är en sjuttonårig Gryffindorare som kommer börja mitt sjunde år på Hogwarts skola för häxkonster och trolldom efter hösten. På fritiden ägnar jag mig gärna åt saker som pegasridning, att läsa, umgås med mina vänner, lyssna på musik och skriva, både berättelser, dagbok och dikter.

Som ni säkert ser så är bloggen inte riktigt det den ska bli...än. Framförallt tänker jag på layouten. Jag är inte alls bra på sådanthär med HTML-kodning, så är det någon vänlig själ som känner för att hjälpa mig lite på traven uppskattar jag det väldigt mycket. Ni får ha det så bra så länge.

Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0